080721 Måndag

Har, som vanligt den här sommaren, glömt att skriva vad vi gjort men jag ska försöka tömma minnet...

I fredags ja, vad gjorde vi? Antagligen tvättade P fasaden och jag slipade garderoben. Det var ganska mulet om jag inte missminner mig. Vattnet: 20 gr. Någon "stal" gummijollen men det var antagligen den rättmätige ägaren. "Tack" finns ett trevligt ord man kan använda emellanåt...

På kvällen hade vi hyrt två filmer - "Control" och "88 minuter". Den förstnämnde var helt suverän. Den andra sparade vi til lördagen. Vi åt kycklinggryta och tog lite vin till filmen. Åt uppenbarligen något olämpligt för under lördagen var jag ganska mör. Inte mycket hände då. Det var ganska mulet och runt 20 gr i vattnet - som jag kom i på em. Vi såg även kvalet och den andra filmen förstås.

I går var vi och handlade efter sedvanlig morgonprocedur. Fixade lunchen, såg racet (Hockenheim där Hamilton vann överlägset). Fortsatt fix med garderob och fasad. Per började även städa kontoret och jag lade mig att läsa en bok. Bad igen förstås (runt 22 gr i luften och 20 gr i vattnet). Till middagen såg vi sedan "Tyst vittne", en kriminalserie som går nu på 4:an på söndagar.

Katterna går omkring och jamar - okänt varför. De har tillgång till utelivet och mat, kel och sovplats. De kanske bara vill prata med oss. he he

Well, that´s it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback