Semester 070727

Vaknade till ett jämt och fint skvalande utanför fönstret - regn igen. Vi tog vårt morgondopp ändå. Käkade frukost och läste tidningarna.

Jag åkte och storhandlade på Coop sedan. Hem och fixade lunch. Sedan fastnade jag och min sambo framför tv:n och såg en romantisk hongkongisk film. Så söt, så söt.

Sedan drog vi iväg till Ängsjö och gick 1 mil på 84 min. I slutet på milen dök det upp rejäla åskmoln och när vi väl var framme vid bilen vräkte regnet ner. Rätt mysigt ändå! :)

Fixade middagen som tog 2 timmar - kalops på älgkött. Middag kl 20.30. Psych på 5:an. Andra tråkiga program sedan. Satt mest och zappade medan dottern bloggade...

I säng vid 00.30.

Väder: ca 18 gr
Vatten: ca 19 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback