Semester 070719

Om gårdagen måste jag skriva om idag. Orkade inte igår. Inte för att något speciellt hände - var bara slö...!

OK, teknisk data:

vädret: 20 gr, lite sol
vattnet: 19 gr
träning: 5 km pw på 41 min (fm) REKORD!! :)

Har jag skrivit upp min träning tidigare? Nåväl, då får jag nog göra det här:

vi kör varannan dag vilket har blivit söndag (inte denna vecka), tisdag och torsdag.
Söndag: 5 km pw  på 47 min (em)
Tisdag: 5 km pw på 46 min (em)

Jag verkar vara mer på hugget på förmiddagar än eftermiddag. Det var ju ändå en rejäl putsning av rekordet igår.

Jaha, vad gjorde vi annars då? Övningskörde med dottern. Åkte och handlade. Fick mens - därav utbrottet mot min sambo i onsdags... sorry! Började med boufe bourgignone (sorry ang stavning). Den ska stå en natt för att dra till sig något. Antagligen smak. Såg på tv, 5:an som vanligt. Gick å lade mig runt 23-tiden och läste en bok som handlar om att snälla flickor inte får chefsrummet. Mycket intressant läsning.

OK, det var det för den här dagen och då menar jag för gårdagen. Dagens händelser återkommer jag ju med senare när dagen har rullat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback