Semester 070716

OK, idag är det måndag och SOLEN SKINER från en helt fantastiskt blå himmel!!

Runt 25 gr i luften och fortfarande bara 20 gr i vattnet. Va fara är det med Mälaren egentligen?! Nåväl, det går ju att bada ändå.

Vi kör vårt vanliga stuk. Vaknar på morgonen (nähä!), tar ett dopp med tvagning och shamponering. Rent ska de va! Frukost på altanen tillsammans med DN och SvD. Efter sådär en 2 timmar är vi klara. ;)

Dags för nästa dopp och sedan är det bara att lägga sig med ögonen slutna och njuta av solen. Vilket jag gjorde till ca 15.00 och sedan var jag nöjd. Väntade på kidsen som aldrig kom. Ringde och frågade. De var förstås hos sin pappa - vilket jag visste. Men varför kom de aldrig? Ja, förklaringen var enkel. Självklart! Min son skulle förstås hjälpa sin far med att ta bort en trappa! Men varför kom jag inte att tänka på det själv??! Naturligtvis ska detta ske en dag när vi byter! Ja men, gud så dum jag är som inte tänker på detta!!

Ja ja "sa hon surt", vi hämtade kidsen och sedan käkade vi lax och kokt potatis. Som vanligt välsmakande. Lite tv-tittande. Jag älskar brittiska serier, så "Bleak House" ligger ju väl i mina ögon.

Ja, det var väl den måndagen... Kul att kidsen är här!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback