Semester 070811

Vaknade runt 5 i morse och undrade var katterna höll hus. Jag gick upp och kikade ut genom hallfönstret. När jag vänder mig om sitter lilla Sonja i en vrå och stirrar skräckfullt upp på mig. Undrar vad som hänt den lilla gumman. Nåväl, jag bar upp henne till sängen och där fick hon ligga.

Jag somnade om och vaknade strax innan klockan ringde. Jo, jag hade ställt klockan på 08.30 därför att vår nattgäst skulle iväg runt 09.30. Vi gick upp, tog ett dopp i ett härligt Mälaren. Frukost och lite sol efter det.

Vi drog iväg till Väsby runt 12-tiden för att fixa lite i huset. Där stannade vi till 19.30. Jag packade en del och slängde en del. Nu är iallafall köket, badrummet och samtliga sovrum klara. Vardagsrummet och halllen återstår lite grejer + hela undervåningen med alla förråd och garaget.

Min sambo tog hand om trädgården som totalt har vuxit till en rejäl djungel.

Som middag blev det kebabtallrik från BellMarie. Helt OK men på måndag måste jag börja ta tag i mina matvanor igen. Äter för mycket vitt bröd, för mycket kolhydrater överlag. Och det har inget med att göra hur mycket eller litet jag rör på mig.

På kvällen blev det lite tv, surf och sedan hämta dottern i Bålsta. Hon har varit där på fest.

Väder: 25 gr
Vatten: 19 gr (frånlandsvind)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback