Semester 070808

Onsdag 8 augusti... Idag blev det faktiskt ett dopp i Mälaren trots att algerna inte gett med sig. Men det var inte så jättemycket utan att det gick att ta sig ett dopp - men utan att få kallsupar...

Ingen DN! *suck*

Vi åkte iväg till Väsby för att träffa ytterligare en mäklare för uppdraget att sälja huset. Vi käkade lunch i huset och packade vidare sedan. Runt 15-tiden drog vi iväg hemåt. Men först mot sopstationen, sedan till polisen för att lämna in ett par saker vi hittade i huset (vad det var tänker jag inte skriva här ;)) och sedan drog vi iväg till Ford i Veddesta. Allt var i sin ordning med bilen. Den ska hämtas på fredag men ska betalas idag och min sambo ville ha klartecken till att den faktiskt var på G. Hem sedan. Tänkte jobba lite och förbereda mig inför måndagen men när jag skulle logga in på jobbdatorn hade jag glömt mitt lösen!!! Men hallå! Hur amatörmässigt är inte det?! Nåväl, annan surf blev det ändå.

På fredag får vi kräftgäster, så jag skrev på en shoppinglista.

Vad gäller middagen drog vi iväg till Alexandra och jag käkade fix, min sambo käkade nachos. Vitt vin och öl drack vi till. Videobutiken ligger precis rakt över, så vi gick och hyrde en film "Marie Antoinette". Intressant aspekt på den. Var trevlig underhållning.

I säng runt 23.30 trots att jag bestämt mig för att lägga mig lite tidigare. Är ju trött på morgnarna eftersom byggnadsarbetarna kommer runt 6 (låter det som men klockan är troligen runt 7). Tågen far omkring och låter också... Ingen ro och ingen vila! Ingen Ängsjö heller för den delen. Imorgon förhoppningsvis.

Väder: 27 gr (kanske) Morgonen var fin men senare runt lunch öppnade sig himlen och även en och annan åskknall. Senare på em var det rätt fint igen.
Vatten: 23 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback