Semester 070806

Måndag... tog fel på datum. Det är ju imorgon Kent-biljetterna går ut. Måste alltså kolla efter kl 24.00 i natt igen. Fanns iallafall inga biljetter igårnatt och jag har ytterligare en dags frist på mig att besluta om jag ska hämta ut de biljetter jag redan har bokat eller hur jag ska göra... De biljetter jag kollar in nu är söndagens konsert. Förhoppningsvis finns det sittplatser till oss!!!!

Den här dagen har varit alltför slapp men så skön. Innan solandet tog över gick jag till Frisörhörnan och lät Gabriel klippa mig. Blev ännu mer korthårig och är rätt nöjd. Köpte trisslotter och ett kort till min mellansyrras äldste son som fyller 20 år på onsdag.

Annars har dagen innefattat sol, sol och sol. Tyvärr inget bad. Algerna ligger där de ligger och jag har ingen lust att bli magsjuk... Somnade en sväng i solen och vaknade alldeles vimmelkantig.

Tog en promis med sonen och sambon. Handlade lite för att sedan gå hem och fortsätta slappa. Nu är det kväll och snart dags för middag - spagetti och köttfärssås blir det. Ska se sista avsnittet av Bleak House ikväll. Det flyttades ju från förra måndagen eftersom Ingemar Bergman gick och dog... Sådana fasoner! Nä, skojar bara. Han förtjänar stor respekt, den mannen! En legend har gått ur tiden. Nåväl, ikväll får jag iallafall veta hur det går för gänget i Bleak House.

Väder: 25 gr
Vatten: 22 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback