Semester 070801

Vaknade runt 08.00 - alldeles för tidigt! Hade ställt mobilen på alarm till 08.50 för att hinna logga in på ticnet.se. Hade tänkt mig att köpa biljetter till den 3:e Kent-konserten i Globenannexet. Tji fick jag! 8 000 biljetter slutsålda på 15 minuter. Är det verkligen möjligt??! Verkar lurt...

Ner till baksidan för morgondopp, frukost och morgontidningar. I natt har vi haft en nattgäst efter gårdagens supermiddag. :)

Vi låg och pressade i några timmar tills det var dags för lunch. Då var vi bara 2 kvar. Senare på eftermiddagen åkte vi till Haga Norra och kollade in nya bilar. Provkörde en som min sambo blev väldigt sugen på. Vi får väl se vad som händer. Åkte hem till hans pappas dödsbo sedan och fick med oss some stuff hem.

Iväg till Ängsjö sedan för en pw för min del.
Sträcka: 6,1 km
Tid: 54 min (lite väl långsamt...)

Såg ett rådjur på spåret. Blev lite snopen för jag såg det så sent. Lyssnade ju i min nya mp3 (Justin T, Madonna och Kent).

Hem, bad i Mälaren, middag (från i går) och lite tv.

Väder: 23 gr
Vatten: 20 gr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback